Виберіть свою мову

ЗАМОВЛЯЙТЕ
ОНЛАЙН ЗАМОВЛЕННЯ

Пошта [email protected]

Viber/ Telegram +38 (095) 098-56-00
Viber/ WhatsApp +38 (095) 917-87-87
ПРИЇЖДЖАЙТЕ

Пн-Пт 09.00-18.00

пров. Тараса Шевченка, буд. 7/1
Київ, 01001, Україна

Онлайн: 24/7

princip Чи потрібно нехтувати особистими принципами,  якщо вони заважають професійним?

Ви потрапляли в таке незручне становище, коли людина явно неправа, але через свої професійні обов'язки не можете їй на це вказати? Прикро, чи не так? Але не всі люди мають м'який і поступливий характер, іноді людина може спалахнути як сірник через одне невірно сказане слово. І що ж найголовніше в такі моменти: особисті принципи чи професійна етика?

            Співробітникам у бюро перекладів буває дуже важко та непросто. Щодня вони зустрічаються з безліччю клієнтів, які мало того, що нічого не розуміються на цій діяльності, так ще й намагаються навчити фахівця як треба працювати. Зрозуміло, що терпіти це нестерпно і бідний перекладач із вмираючим виглядом чекає на кінець робочого дня, коли нарешті перестане вислуховувати закиди на свою адресу. Знайома ситуація? Вважаю, що для людей, які працюють у сфері надання послуг – так.

 

Переклад

            Існує серед клієнтів думка, що перекладач лише тінь або додаток, який повинен скрізь слідувати за замовником. Але таке формулювання може образити людину та відбити бажання співпрацювати. Що ще образливіше, так це неповажні відгуки щодо його роботи. Насмішки, глузування чи дошкульні зауваження не можуть створити робочу атмосферу.

            Складніше буває, коли ви перекладаєте розмову між двома людьми. Спочатку, здавалося б, нічим не примітна дружня розмова може перерости в обговорення якоїсь насущної проблеми, з якої у Вас склалася абсолютно протилежна думка. І як правильно відреагувати? Дати відсіч і висловити своє обурення чи мовчки продовжувати виконувати свою роботу, незважаючи на невеликі протиріччя? Це досить складне питання. Але ось що хотілося б відзначити. Вибираючи собі майбутню спеціальність, потрібно бути готовим до труднощів і враховувати всі аспекти цієї професії. Адже на роботі, перш за все, потрібно керуватися нормами моралі та етичними міркуваннями, а вже потім пускати в хід особисті принципи. Уявіть, що всі почали б висловлювати свою думку, коли це недоречно. Все просто перетворилося б на хаос. Таким чином краще іноді промовчати і не встрявати туди, куди не потрібно.

Якщо постійно гнути свою лінію можна не лише позбутися місця на роботі та занапастити свою кар'єру, а й підмочити репутацію вашого центру перекладів. І насамкінець, Ви, можливо, подумаєте: «І ось треба було тоді влазити?». Але буде надто пізно.

world map
ПРИЙМАЄМО ЗАМОВЛЕННЯ
З УСЬОГО СВІТУ
 
ДЛЯ УКРАЇНИ
+38 (050) 581-08-09
 
ДЛЯ США
+1 (949) 910-7008
 
ДЛЯ ІНШИХ КРАЇН
+38 (095) 098-56-00